Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er en gutt på 20 år. Har nylig fått meg kjæreste, det er et langdistanse forhold da vi møttes online. Dette er mitt første forhold.

Min kjære ønsker å vente med sex til hun er gift, som jeg ikke har noe problem med egentlig. Men vi er fortsatt ganske åpne når det kommer til å snakke om det, og vi tilfredsstiller oss selv på skype med hverandre. Men hun ønsker ikke å se mitt utstyr før vi møtes i person.

 

Min bekymring er at jeg er for liten. Vi har pratet om det, og hun forsikrer meg om at jeg ikke har noe å bekymre meg for. Men hun har ikke noe erfaring med størrelse, så jeg er redd hun kommer til å bli skuffa.

Jeg har målt meg selv til å være 11 cm lang, med 10 cm omkrets på tykkeste del.

Hun vet om målene. Hun har nevnt dette til noen av vennene sine som har hatt sex og de kom med kommentarer som: "Wow, han var kjempe liten" og lignende. Hennes beste venn er en gutt, og hun vet størrelsen hans, og han er nesten dobbel så stor som meg, og kjærstene til vennene hennes er visst også større. Når hun vet at alle disse folka rundt seg har mye større så føler jeg meg veldig utilstrekkelig. For meg virker det som jo større, jo bedre. Hun nevnte at siden jeg er 190 cm høy var hun litt "overrasket", som for meg sier at hun da faktisk var skuffet.

Hun sier ting som "ikke størrelse som teller, men hvordan du bruker den" osv. men for meg virker det bare som unnskyldninger for å få meg til å føle meg bedre, men hun skulle faktisk ønske at jeg var større.

 

Burde jeg bekymre meg? Har jeg nok til å tilfredsstille en jente? Anonym poster: 3a8245aa6fc704355e5cd0d297dd8141

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hennes beste venn er en gutt, og hun vet størrelsen hans, og han er nesten dobbel så stor som meg, og kjærstene til vennene hennes er visst også større.

 

Hvem sier ikke dette for å imponere? Bare tull! Alle legger på en eller to ekstra cm.

 

 

Slapp av. Kan du bruke din 11 cm penis er det ikke no problem å få tilfredstilt ho.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er ikke så stort akkurat, for å være subjektiv og ærlig, men det blir hva du gjør det til. Hold deg unna misjonæren, å bli ridd osv, og velg heller stillinger som doggy, skje, at hun har leggene på skuldrene dine og andre stillinger hvor du kommer dypt inn. Du kan få det til å fungere kjempefint, men må nok tilpasse litt mer enn en person på 15-16 :)

Lenke til kommentar

Man nevner da ikke til andre hvor stort utstyr gutten har?

 

Litt of topic men må spørre,

 

blir litt skremt her, jeg har ikke dame enda men er det normalt at jenter, kjærester eller X kjærester snakker om penis lengden? Anonym poster: e35025947518cebdc314acbc59eef320

 

ikke det at jeg har en liten penis men følelsen man får når du veit at en annen jente/gutt prater om penisen din til venner osv =/ Anonym poster: e35025947518cebdc314acbc59eef320

Lenke til kommentar

Man nevner da ikke til andre hvor stort utstyr gutten har?

 

Litt of topic men må spørre,

 

blir litt skremt her, jeg har ikke dame enda men er det normalt at jenter, kjærester eller X kjærester snakker om penis lengden? Anonym poster: e35025947518cebdc314acbc59eef320

 

Det varierer. Noen prater med venninnene sine om alt, andre som har litt sosial intelligens respekterer faktisk at det er en privatsak som man ikke vil dele med venninnegjengen, ei heller andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt of topic men må spørre,

 

blir litt skremt her, jeg har ikke dame enda men er det normalt at jenter, kjærester eller X kjærester snakker om penis lengden? Anonym poster: e35025947518cebdc314acbc59eef320

Du har et poeng, synes jeg. Penislengden til kjærester passer liksom ikke til å være et "offentlig" tema.

Lenke til kommentar

Litt of topic men må spørre,

 

blir litt skremt her, jeg har ikke dame enda men er det normalt at jenter, kjærester eller X kjærester snakker om penis lengden? Anonym poster: e35025947518cebdc314acbc59eef320

Du har et poeng, synes jeg. Penislengden til kjærester passer liksom ikke til å være et "offentlig" tema.

 

Excactly..

Lenke til kommentar

Hvor mye veier du? Har du en liten ''kulemage''? Mener å tro at for hver x antall kg du går ned så vil penisen din ''vokse'' med x antall cm i erigert tilstand.

Nei. Det stemmer ikke. ;)

 

Både og.

Den er like lang, uansett hvor mye fett man har. Derimot, jo mer fett, jo mer av penis blir "gjemt inni" fettet.

Lenke til kommentar

mm det sier de alle, men i realiteten så er det nok behageligere for kvinnen å bli penetrert av noe litt stort.. Hun vet størrelsen hans? jaha.. virigin till marrigage my azz.. her har det nok blitt eksperimentert litt

 

Dette er en myte,for det vil nemlig oppleves som smertefullt for en kvinne om den er for stor...noe som banker livmorhalsen gul og blå er ikke godt,i følge kvinner selv.

 

http://www.forskning...i/1180614723.29

 

 

http://youtu.be/Q112JdLuj7Y

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...