Norbozz Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg har tenkt til og kjøpe meg en ny pc men jeg skal velge deler selv jeg har bestemt kabinet og det blir dette http://www.komplett....aspx?sku=599984 men jeg er ikke sikker på resten av delene til pcen så det hadde vært fint vis jeg kunne få hjelp av noen som vet hva man burde velge også har jeg et budsjett på 10 000kr. Lenke til kommentar
C64C Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Brukeren 'Olestokk' har satt opp noen fine oppsett i det prissjiktet, så du bør lete fram dem i andre tråder. Det inneholder ting som i5-2500k, 8GB 1600MHz RAM, Z77-hovedkort, GTX680, 750W PSU, liten SSD til OS og programmer, 1TB harddisk til lagring og spill. Lenke til kommentar
ScottPott Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Linken fungerte ikke hos meg. Har du noe fra før av? Skjerm, mus, tastatur, operativsystem, nettverkskort elns? Lenke til kommentar
Norbozz Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Linken fungerte ikke hos meg. Har du noe fra før av? Skjerm, mus, tastatur, operativsystem, nettverkskort elns? vis du mener pc deler og diverse saa nei jeg har ikke noe Lenke til kommentar
ScottPott Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Okei, men har du mulighet for å bruke kablet nettverk? Edit: linken din ang. kabinett funker ikke hos meg.. Lenke til kommentar
Norbozz Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 (endret) jeg det kan jeg. men cabintet heter Cooler Master HAF X Big Tower Sort du finner det paa komplett Endret 5. april 2012 av Norbozz Lenke til kommentar
ScottPott Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Kanskje du burde skjekke ut andre kabinetter? ikke at den du har tenkt er dårlig.. Som f.eks R3, 650D, en av de råe NZXT kabinettene eller bare lillebroren til kabinett du har valgt. Du trenger ikke full tower/big tower. Endret 6. april 2012 av ScottPott Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Feeling the love! Noobs helpin' noobs Lenke til kommentar
ScottPott Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hehehe! Jeg noob på pc bygging fronten, men kan ganske mye om deler.. skjokkerende mye faktisk! :O og selfølgelig sjokkernde lite ang. bygging av pc! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 jeg er litt skeptisk til kabinettet, det er egentlig veldig dyrt hvis du skal ha alt av hardware + skjerm, tastatur og mus hvis du liker HAF serien kan du jo gå etter HAF 912 eller 922? Lenke til kommentar
Storz Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 OG Dette er mitt forslag, og så kan du bytte ut det du ikke liker/trenger. PS: NetShop sin PC bygger er veldig bra, det kan du velge mellom VELDIG mange deler Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 dette er litt over budsjett og har ikke med mus, trenger det å "forkortes" ytterligere? hvis du synes SSDen er litt liten kan du bruke den som cache til HDDen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå