paithlezz Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Broren min stakk av med asus xonard dx, så tenkte å kjøpe noe som er merkbart mye bedre. Hodetelefonene jeg bruker er beyerdynamic dt770 pro 32ohm, og bruker å koble pcn til anlegget mitt når jeg får besøk, eller for å se film osv. - Skal være bra til musikk, hører mest på hiphop, dnb og metal - Gaming. Spiller css på et greit nivå så liker å høre hvor folkene kommer fra. Samt gode eksplosjoner i bf3 osv hadde ikke vært ille:) Har asus maximus v gene hovedkort, og et skjermkort som tar 3 slots. Vet ikke engang forskjell på pci og pcie, men jeg får vel plass da ja? Kom med forslag, betaler gjerne litt over tusenlappen hvis det er verdt det:) Har ikke hørt så mye om auzentech, var bare en venn som hadde det og de har det på dustinhome. Hva burde jeg gå for? Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 bump, kom med noen forslag Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Asus xonar Essence ST/STX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå