Modellintressert Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Jeg er en gutt på 16 år. som er veldig interessert i å vite hvordan man starter en modellkarriere? Noen som har noen gode råd og tips så blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Se bra ut QFTW. Finnes noen få modellbyråer rundt her jeg bor, og jeg er sikker på at det finnes noen rundt der du bur. Kontakt de, og si du er villig til å bli fotografert. Lenke til kommentar
Modellintressert Skrevet 6. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Okei men jeg ser jo bra ut, ska æ jør Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Ungdommelig pågangsmot, liker det. 1 Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Uten å ha noe ekspertise på området.. Men en måte må vel være å få noen til å ta noen bilder av deg. Helst av noen med peiling.. Lag en slags portefølje for så å gå til modellbyrå og vis det fram til dem. Lykke til. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. april 2012 Rapporter Del Skrevet 10. april 2012 Ha svært dårlig eller ikke-tilstedeværende brekningsrefleks. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå