niteass Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Bare lurte på om dette kortet lever opp til den omtalen den har fått bla. hw? noen som har erfaringer med dette kortet..?? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Nå mangler vel den de 4 hullene rundt cpu socket,så da sier det vel seg sjøl at for hardcore klokkere,egner dette kortet seg IKKE. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Personlig har jeg forhørt meg litt rundt angående DFI generelt, jeg ville hoppet over det. Lyden deres er fæl, (onboard) og de er trege... Det er hva jeg har hørt fra de sultne hardware folka jeg kjenner. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg har hatt mitt dfi i 14 dager nå, fungerer utmerket :smile: Lyden er minst like bra som på sb live korte mitt ! Jeg kjøpte dette pga gode test resulater både på hw.no og andre steder og dette har muligheter for 8 ide enheter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå