Nikonmann Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Porto Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 fint bilde av deg,ønsker deg en riktig god påske,smil Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 fint bilde av deg,ønsker deg en riktig god påske,smil Takk og også tilbake god påske, nb jeg har send deg facebook friend, du ikke kikke meg? Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hei Artig bilde av deg, men ta og speilvend det slik at Nikon blir lesbart (hvilken Nikoner det??) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 fint bilde av deg,ønsker deg en riktig god påske,smil Takk og også tilbake god påske, nb jeg har send deg facebook friend, du ikke kikke meg? hmmm ikke så ofte jeg er på fb,men skal titte etter deg,smil Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 HeiArtig bilde av deg, men ta og speilvend det slik at Nikon blir lesbart (hvilken Nikoner det??) Takk,Nikon D3x. har jeg Nikon D4 2 stk, kamera Nikon D3x retur til firma min. God Påske Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Morsom måte å ta portrett på, fin måte å ta bilde av seg selv på. Kanskje du skal speilvende bildet? Slik at det blir riktig vei, både du og Nikon? Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Likker bedre dette bildet enn det profilbildet du har nå! Dette er både penere og mer sigende. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Her kunne du med fordel gjort et tettere utsnitt og også flippet bildet horrisontalt. Det er noen uheldige pixeleringer i ansiktet som jeg ikke er helt fortrolige med Lenke til kommentar
40D Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Artig bilde.. Om du vil vite det så er jeg enig med enkelte andre; Flip og cut. Fint å se deg :0) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg