[Stone]Cold Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Går det ann at jeg kobler meg gjennom en annen maskin som har tilgang til internett, mens jeg ikke har det. Og går det ann at vi to er på nettet sammen jeg gjennom han. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Han som har oppkoblinga må bare dele den... Så må den som skal koble seg gjennom en annen maskin sette opp det. PS! Kanskje lurt å skrive ned OS og slikt.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Når man registrer seg på forumet godkjenner man retningslinjene Posten stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg