Nilsen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Vi tester OCZs egenproduksjon på nytt. Test: OCZ Octane SSD SATA 3 512 GB, ny firmware Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Har du en Octane SSD liggende i skuffen, gjør du ingenting galt i oppgradere til den nye firmwaren. de færreste pleier vel ha en 512 Gigabytes ssd disk til 6000 kr tilfeldigvis liggende og slenge i skuffen. men ja, de fleste firmware oppgraderinger for ssd disker fører med seg økt ytelse 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Det er vel ikke akkurat mangel på ting dere BURDE teste? Selv om det kun et lite stykke arbeid, irriterer det meg litt at det blir brukt ressurser på unødvendigheter. ^^' Lenke til kommentar
War Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 de færreste pleier vel ha en 512 Gigabytes ssd disk til 6000 kr tilfeldigvis liggende og slenge i skuffen. Det heter ikke SSD-disk da det ikke er noen disk inni Just saying Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Akkurat kjøpt denne SSDen i 64GB versjon til S-ATA 2 til min netbook med firmware 4.11 ifølge Disk Utility i Ubuntu 11.10. Noen som vet om dette er samme firmware som den nyeste? Har søkt litt rundt omkring, men har ikke kommet frem til noe... Takker all hjelp Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Akkurat kjøpt denne SSDen i 64GB versjon til S-ATA 2 til min netbook med firmware 4.11 ifølge Disk Utility i Ubuntu 11.10. Noen som vet om dette er samme firmware som den nyeste? Har søkt litt rundt omkring, men har ikke kommet frem til noe... Takker all hjelp Usikker på om det er vanlig octane eller ocante s2 du har, men du finner alltid siste versjon av fw fra ocz her Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Akkurat kjøpt denne SSDen i 64GB versjon til S-ATA 2 til min netbook med firmware 4.11 ifølge Disk Utility i Ubuntu 11.10. Noen som vet om dette er samme firmware som den nyeste? Har søkt litt rundt omkring, men har ikke kommet frem til noe... Takker all hjelp Usikker på om det er vanlig octane eller ocante s2 du har, men du finner alltid siste versjon av fw fra ocz her Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå