FVH Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hallo. Jeg har satt sammen en maskin av en Core i7-3930K, og et Asus P9X79. Har 32Gb Corsair 1866Mhz RAM, og et HD7970. Kjører to stk OCZ Agility 3 i RAID0. Problemet nå er at jeg har fiklet så mye hit og dit med overklokking - både i bios og med den medfølgende AI suite, at cpu'en har "låst" seg på en fast frekvens. Uansett hva jeg nå gjør, så viser CPU-Z at den på tomgang går på 1200Mhz, og på 2700Mhz under last. Har prøvd å stille hit og dit, og trykket "set to default" overalt hvor jeg kan finne det, men den står steinhardt på sitt. Har siste bios. Hva gjør jeg? Takker så mye :-) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Prøvd en hard resett av BIOS? Ta ut strømkabel og batteri Lenke til kommentar
FVH Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Prøvd en hard resett av BIOS? Ta ut strømkabel og batteri Det funket, ja! Takker så mye for det :-) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Bare hyggelig .Det løser som regel det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå