Gå til innhold

Kyro 3= aldri?


Anbefalte innlegg

Fant denne nyheten på nordichardware. Link finner du på deres side:

 

Det är inte utan att man blir lite ledsen när man får reda på att ST Microelectronics drar sig ur PC-Grafik marknaden.

ST Microelectronics tänker ni, vilka är det? Jo, det är grabbarna (och tjejerna?) som utvecklade de TBR-baserade grafikprocessorerna Kyro och Kyro II. TBR står för Tile Based Rendering och innebär att man aldri renderar de polygoner som aldri kommer synas. Under rätt förhållanden kan det leda till stora prestandaökningar.

Det har ju ryktats om en uppföljare - Kyro III, som dessutom skulle ha T&L, men nu verkar det som om detta aldri blir verklighet. Dock letar ST efter en köpare som vill ta över denna del av deras affärer, så om vi har tur, så får vi trots allt se ett Kyro III.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville nesten sagt at de igjenværende Kyro II kortene må holdes omtrent hellige,....

 

Når det gjelder oppkjøp med ATI eller NVIDIA i spissen så ville jeg nok unnet den handelen mer til ATI en NVIDIA,... Har flere PC-er i huset,... (3stk.) og skjermkortene i disse er av merkene : ATI, NVIDIA og KYRO II. Kyro II og ATI kortene er de beste,... ikke pågrunn av ytelse men også på alt annet,... NVIDIA kortet suger også i 2d som også er veldig kjekt... - for meg da :smile:

Mener ingenting negativt til de som eier NVIDIA da ,.. dette er bare min personlige mening !

Lenke til kommentar

Sant nok alaruz jeg også hadde ett GeForce MX kort i maskinen min før jeg kjøpte Kyro II og for en forskjell gitt, kyro II har jo MYE bedre 2D pluss att 3D er bare så fin og i mange spill så er kyro II

på høyde med GeForce 2 GTS men med enda finere og klarere 3D :smile:

Så det er meget beklagelig att vi ikke får se Kyro III da teknologien som ligger bak kyro er bare så bra :smile:

Lenke til kommentar

Kommer idet hele tatt Kyro II ultra ut ? - kunne vært kjekt å bytta ut nvidia skjermkortet jeg har med noe slikt,... På en måte er det jo bare et overklokket Kyro II kort ,... Men jeg kunne aldri tenkt meg å overklokket noe,... aldri vært inn på slikt ,... Liker ytselsen som de er fra fabrikk ! - selv om det kanskje kan høres litt feil ut ,...

 

Har min sterke tvil viss det skulle komt ... Men ville nok egentlig kjøpt kortet uansett ! - om det skulle komt ut,.. bare for å vise min respekt viss kortet noen gang ville blitt sluppet ut. (isåfall som 3DProphet 4800 ?)

 

 

[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-02-12 19:46 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...