LostinSpace Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Hva patch/versjon 1.5 kommer til å gjøre i sin helhet kan du lese her: http://www.bethblog....lable-on-steam/ Flott at Bethesda fortsatt (prøver å) fikse(r?) spillet sitt, men nå har de lagt til bl.a: Nye Kill Cams - noe jeg mener dummer Skyrim ytterligere ned (ARKADE) Nye Kill Moves - trenger vi virkelig det? (TULL) 'Smithing' - ferdigheten avhenger nå av verdien på våpen/rustning du lager mtp. på hvor fort den øker - ikke noe problem for de som allerede (for lengst?) har 100 her. Men om du ikke har det - vær obs på at denne ferdigheten blir langt vanskeligere (dyrere) å øke f.o.m. versjon 1.5. Rent personlig kommer jeg ikke til å bry meg med denne patchen. Jeg er også skeptisk mtp. at tidligere patcher har introdusert nye bugs - når Bethesda legger til nye features, slik som her. Hva synes dere? Endret 5. april 2012 av LostinSpace Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Det er jo på høy tid at Smithing får saktere progresjon, det er altfor lett å nå 100 i skil. Noen Kill Moves til eller fra bryr jeg meg ikke om, det finnes mods som tar seg av det. Det er jo også en mengde andre fikser i Quests som absolutt er viktig å få med seg mener nå jeg. Jeg vil nok ikke anbefale noen å hoppe over denne patchen. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Det er jo på høy tid at Smithing får saktere progresjon, det er altfor lett å nå 100 i skil. I.o.m. man i begynnelsen av spillet er nokså svak i forhold til enkelte fiender, mener nå jeg at denne ferdigheten bør kunne økes slik den gjør pr. pre-1.5 dato. 'Smithing', 'enchanting' og 'alchemy' er noen av de viktigste ferdighetene for å jevne ut oddsene - jeg synes det er greit nok at f.eks. 'alchemy' og 'speech' går etter dette prinsippet, uten at man trenger å gjøre det samme med andre viktige ferdigheter. Noen Kill Moves til eller fra bryr jeg meg ikke om, det finnes mods som tar seg av det. Sant nok. Men det er fortsatt en del av oss som spiller dette på konsoll. Og en kraftigere PC står muligens ikke på toppen av prioriteringslista for enkelte av oss. Det er jo også en mengde andre fikser i Quests som absolutt er viktig å få med seg mener nå jeg. Det er sant - det er det positive med denne patchen. Jeg vil nok ikke anbefale noen å hoppe over denne patchen. Synd at man får med seg en del annet på kjøpet som man ikke nødvendigvis ønsker. Hadde patch 1.5 utelukkende vært for å fikse Quester og annet plunder, hadde saken vært en annen. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 I.o.m. man i begynnelsen av spillet er nokså svak i forhold til enkelte fiender, mener nå jeg at denne ferdigheten bør kunne økes slik den gjør pr. pre-1.5 dato. 'Smithing', 'enchanting' og 'alchemy' er noen av de viktigste ferdighetene for å jevne ut oddsene Tror vi ser litt annerledes på dette, for meg er det bare positivt at det er så mange fiender som mulig som er vanskelige når spillet starter. En stor del av gleden for meg er å bli bedre for så å komme tilbake og mose fiender jeg ikke klarte før. Jeg liker at det må jobbes litt for å bli best. Konsollspillere må ta det de får uten mulighet til å tilpasse spillopplevelsen, men det er heller ingen hemmelighet med Elder Scrolls-serien. Jeg hadde levd godt uten kill-moves, mne det plager meg ikke direkte heller. Kill-moves er desverre litt inn i tiden, og det kan se ut som om Risen 2 også får det samme/noe lignende. For de som ikke bruker mods eller spiller på konsoll kan jo slike unødvendige ting bli irriterende. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Tror vi ser litt annerledes på dette, for meg er det bare positivt at det er så mange fiender som mulig som er vanskelige når spillet starter. En stor del av gleden for meg er å bli bedre for så å komme tilbake og mose fiender jeg ikke klarte før. Jeg liker at det må jobbes litt for å bli best. ..Noe det pr. dags dato allerede må gjøres. Hvorfor skal prosessen sinkes ytterligere? Jeg er enig at det må jobbes litt for å bli best, men slik jeg ser det, tar det allerede nok tid til å bli å slå seg opp som det er. Ser ingen grunn til å legge til 30- 50 timers spilletid for å komme seg "litt ovenpå" sine fiender. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 ..Noe det pr. dags dato allerede må gjøres. Hvorfor skal prosessen sinkes ytterligere Du trenger ikke jobbe for å nå 100 i Smithing, alt du trenger selges hos alle smeder fra starten av spillet. Det blir for meg helt feil og alt for lett. I dag er det mulig å kjøre på med Leather Braces og nå 100 i Smithing raskt, og det er etter min menig helt feil at å lage det enkleste utstyret gjør meg til mester i smithing. Low level utstyr kan øke low level skills men ikke bringe deg opp til 100. Da må det lages mer avansert utstyr. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Du trenger ikke jobbe for å nå 100 i Smithing, alt du trenger selges hos alle smeder fra starten av spillet. Det blir for meg helt feil og alt for lett. Det jeg mente er at det må jobbes med figuren i sin helhet. I dag er det mulig å kjøre på med Leather Braces og nå 100 i Smithing raskt, og det er etter min menig helt feil at å lage det enkleste utstyret gjør meg til mester i smithing. Low level utstyr kan øke low level skills men ikke bringe deg opp til 100. Da må det lages mer avansert utstyr. Joda, jeg ser den. Grunntanken bak omleggingen av 'smithing' er bra, men jeg lurer nå engang på hvor mye grinding og snekring av rustninger på lavt nivå (jern og stål) man må igjennom før man endelig har kommet opp på et noenlunde nivå. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Joda, jeg ser den. Grunntanken bak omleggingen av 'smithing' er bra, men jeg lurer nå engang på hvor mye grinding og snekring av rustninger på lavt nivå (jern og stål) man må igjennom før man endelig har kommet opp på et noenlunde nivå. Hvem vet! Jeg spiller kun på pc og da finnes det heldigvis mods som gjør innsamling i gruvene betydelig mer effiktivt. Skills som Smithing og Enchanting som ikke er avhengig av kamp eller interakson med andre legger opp til en viss grad av grinding. Det blir jo til man lager litt ekstra når man først er i gang. Endret 6. april 2012 av Frijazz Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hater det 'kill cam'-greiene, hver gang det dukker opp tror jeg spillet henger i et par sekunder. Utrolig irriterende og stopper flyt i gameplay. Ikke er de kule, og hadde de vært kule hadde jeg uansett for gått lei av dem etter at par dager. Burde kanskje ha sjekket, men er et valg for de som ønsker å skru av dette? Eller er det noen planer om å legge det til i en patch? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Burde kanskje ha sjekket, men er et valg for de som ønsker å skru av dette? Eller er det noen planer om å legge det til i en patch? Det er nok ingen mulighet til å skru av dette, men denne modden fjerner Kill Cam for Ranged and magic. De som ble lagt til ved forrige patch. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Burde kanskje ha sjekket, men er et valg for de som ønsker å skru av dette? Eller er det noen planer om å legge det til i en patch? Det er nok ingen mulighet til å skru av dette, men denne modden fjerner Kill Cam for Ranged and magic. De som ble lagt til ved forrige patch. Takk for svar, men burde kanskje skrevet at jeg spiller på TV-konsoll. Fungerer nok neppe med mods der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå