fotogigen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 " snikjakt" på hegre... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Ja ser at det er croppet en del, men synes du har gjort en formidabel jobb her, så all honnør til deg 5+ ..har du bilder av Hegren etter at den fløy ? Spør fordi jeg ser at den er i ferd med å ta av . Endret 5. april 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg har stor glede av å betrakte alle dine flotte hegrebilder Dette bildet her synes jeg er ekstra moro å se - tett på, mens fuglen er i aktivitet, og selv om det bærer et visst preg av å være croppet får du frem fine detlajer Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Tusen takk for flotte kommentarer :-) ble ikke noe bra etter at den fløy, vingen kom i veien for hodet ( typisk ) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Bra dette. Likted godt fargene i bildet. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Knalltøft! Flott vingeløft og knall blikk på fuglen. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Nydelig komp og flotte farger. Liker at du har fått så mye lys og detaljer på hodet. Vet ikke om dette er et resultat av etterbahendling eller ikke. Men uansett - veldig bra Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Veldig godt bilde av hegren, som jeg opplever som ekstrem sky. Godt eksponert og veldig spesiell positur. Det tekniske er ingen ting å utsette på, så derfor, sekser herfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg