Hans-Ragnar Olsen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Sint svane Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Morsomt med sinte svaner. Da viser de iallafell litt personlighet, om den nå ikke akkurat er av den sjarmerende typen.. Skarpt og fint med gode detaljer. Bildet er litt "ovenfra og ned", tror du ville fått et bedre bilde om du plasserte deg selv litt lavere og tok bildet fra den vinkelen.. Men kanskje småskummelt når svanen begynner å hvese Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Skarp og fin sinnatagg. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Morsomt med sinte svaner. Da viser de iallafell litt personlighet, om den nå ikke akkurat er av den sjarmerende typen.. Skarpt og fint med gode detaljer. Bildet er litt "ovenfra og ned", tror du ville fått et bedre bilde om du plasserte deg selv litt lavere og tok bildet fra den vinkelen.. Men kanskje småskummelt når svanen begynner å hvese Hei. Takker for fin kommentar. Jeg ville ikke sette meg ned her, så jeg hadde fått et bedre bilde her, fordi at denne svanen freste, selv om den fikk mat av meg. Tenkte det var best å være litt forsiktig.:-) 1 Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Skarp og fin sinnatagg. Hei. Tusen takk for fin kommentar.:-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Ble jammen ett godt eksponert bilde av Svanen..gode detaljer på den.Hadde vært ønskelig med litt mørkere bakgrunn kanskje? Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Hei. Tusen takk for flott kommentar. Er enig med deg,at det hadde vært bedre med en mørkere bakgrunn her, men det var det å få til det da. Noen tips til det eller?:-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hei. Tusen takk for flott kommentar. Er enig med deg,at det hadde vært bedre med en mørkere bakgrunn her, men det var det å få til det da. Noen tips til det eller?:-) Ja du bruker burn tool feks..marker alt rundt svanen..eller bare dempe lyset,etter samme markering;) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Hei. Tusen takk for flott kommentar. Er enig med deg,at det hadde vært bedre med en mørkere bakgrunn her, men det var det å få til det da. Noen tips til det eller?:-)Ja du bruker burn tool feks..marker alt rundt svanen..eller bare dempe lyset,etter samme markering;) Hei. Tusen takk for fint tips. Ja,dette skal jeg prøve. Dette er et flott tips. :-) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Godt eksponert og fin DOFF Hei. Tusen takk skal du ha.:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg