Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Teknologi og forskningslære: Den unge skipsdesigneren

Anbefalte innlegg

HEI!

Det skal snart leveres inn et prosjekt ved navn "den unge skipsdesigneren", men jeg ser ikke ut til å komme lenger (skrivesperre). I den forbindelse lurte jeg på om noen her hadde gjort dette prosjektet før og kanskje kunne ha tenkt seg å låne det til meg, og da bruke den som inspirasjon? JEG TRENGER SVAR SÅ FORT SOM MULIG

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Dette er meget lett å jobbe med, "Den unge skipsdesigneren" baserer seg på "Havromsteknologi". Jeg ville ha begynt søket mitt her;

http://www.marin.ntnu.no/havromsteknologi/

Du finner digital lærebok om "Havromsteknologi" under "Læringsmateriell". Du kan enten laste inn hele boken, eller bare kapitler.

Trenger du assistanse med prosjektet, da undersøker du innholdet under "Den unge skipsdesigneren", og går inn på de nederste lenkene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Bare hyggelig :)

Lenkene i innlegget ovenfor fører både til teori og veiledning til praktiske oppgaver. Skal du ha noe å skrive om, da kan det være lurt å bruke den digitale boka, som forteller om hvordan et skip fungerer osv. Skal du lage et prosjekt da kan veiledningen til praktiske oppgaver være noe til hjelp.

Jeg har hverken hatt faget eller prosjektet, så jeg kan ikke hjelpe deg der.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort dette prosjektet, og må si meg enig i de tipsene Tricell kommer med.

Greit om jeg får lov til å låne rapporten?

Sliter du med å forstå at ingen her ønsker å "låne" deg rapporten sin til "inspirasjon"? (de vet hva som kommer til å skje)

Dette er et prosjekt DU driver med, og som direkte resultat av dette, er det DU som må jobbe med det, og DU som skal lære av det.

Ta imot tipsene skrevet her. Ingen skriver dette for deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...