Marius8790 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 HEI! Det skal snart leveres inn et prosjekt ved navn "den unge skipsdesigneren", men jeg ser ikke ut til å komme lenger (skrivesperre). I den forbindelse lurte jeg på om noen her hadde gjort dette prosjektet før og kanskje kunne ha tenkt seg å låne det til meg, og da bruke den som inspirasjon? JEG TRENGER SVAR SÅ FORT SOM MULIG Takk på forhånd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Flyttes til skole- og leksehjelp. Forresten ser det ut som shift-knappen din hang seg opp så jeg er snill og endrer overskriften for deg. Du burde virkelig kjøpe nytt tastatur så du slipper at tastene henger seg opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Dette er meget lett å jobbe med, "Den unge skipsdesigneren" baserer seg på "Havromsteknologi". Jeg ville ha begynt søket mitt her; http://www.marin.ntnu.no/havromsteknologi/ Du finner digital lærebok om "Havromsteknologi" under "Læringsmateriell". Du kan enten laste inn hele boken, eller bare kapitler. Trenger du assistanse med prosjektet, da undersøker du innholdet under "Den unge skipsdesigneren", og går inn på de nederste lenkene. Lenke til kommentar
Marius8790 Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Hei! Takk for svar. Men de linkene som du nevner dreier som å byggeprosessen og anbefalt utstyr til prosjektet. Her du i så fall gjort dette prosjektet før? Har du den liggende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Bare hyggelig Lenkene i innlegget ovenfor fører både til teori og veiledning til praktiske oppgaver. Skal du ha noe å skrive om, da kan det være lurt å bruke den digitale boka, som forteller om hvordan et skip fungerer osv. Skal du lage et prosjekt da kan veiledningen til praktiske oppgaver være noe til hjelp. Jeg har hverken hatt faget eller prosjektet, så jeg kan ikke hjelpe deg der. Lenke til kommentar
Marius8790 Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Jeg har vært innom nettsiden flere ganger, men det har ikke hjulpet skrivesperren min. Derfor etterlyser jeg en som har rapporten liggende, slik at jeg kan få inspirasjon Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg har gjort dette prosjektet, og må si meg enig i de tipsene Tricell kommer med. 1 Lenke til kommentar
Marius8790 Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Jojo, men det jeg mener at de ikke er til nok hjelp, ettersom jeg er inne på den nettsiden 24/7. Hvis du i så fall har gjort prosjektet før Aleks855, kunne jeg få ta en titt på det? DET ville være til STOR HJELP! Lenke til kommentar
Marius8790 Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Jeg har gjort dette prosjektet, og må si meg enig i de tipsene Tricell kommer med. Greit om jeg får lov til å låne rapporten? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg har gjort dette prosjektet, og må si meg enig i de tipsene Tricell kommer med. Greit om jeg får lov til å låne rapporten? Sliter du med å forstå at ingen her ønsker å "låne" deg rapporten sin til "inspirasjon"? (de vet hva som kommer til å skje) Dette er et prosjekt DU driver med, og som direkte resultat av dette, er det DU som må jobbe med det, og DU som skal lære av det. Ta imot tipsene skrevet her. Ingen skriver dette for deg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå