Laila - Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jukset med våren og kjøpte blomst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Heisann! Jeg har egentlig ikke tenkt til å kommentere teknisk, men jeg vil sette et lite spørsmålstegn ved å ha objektet midt i bildet. For meg ville det sett mye bedre ut om blomsten lå litt mer i det gyldne snittet (i motsetning til Krokus-bildet ditt, hvor jeg syns det er riktigere å la det være i midten). Det ville skapt en bedre balanse. Ellers liker jeg fargene, og jeg er veldig glad for at du tok med plankedelen nederst i bildet. Den skaper bedre fargebalanse - kun blomsthodet + grønt bak ville blitt hakket dystert. Men så er jo alt sjønnsbetinget relativt, og spiller på følelsene og inntrykket til den enkelte Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Tuse takk! Var ikke bevisst dette med det grå. Det er jeg nå. Lærte mye av alle tipsene og glad for at jeg fikk dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg