allyse Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Noen fra Slemmested eller Heggedal her? Noe festliv rundt om kring eller? Bor rett på grensa til Slemmestad (Torpmarka rett ved endestasjonen til bussen som går fra Heggedal stasjon) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg bor i Slemmestad, og velkommen nedover Har jo en pub og en kro i Slemmestad som det er liv på av og til. På puben er det live opptredener en gang i blant iallefall. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Savner et kart.... :wink: Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Kart sier du? Er kjent i Slemmestad, så hvis du lurer på hvor ting er i Slemmestad, er det bare å si ifra. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Savner et kart.... :wink: Jeg leste: Savnet er klart :o *pusse brillene mine jeg* Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Pub ja. Party! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Du får si ifra en gang, så kan vi ta en pub til pub runde i Slemmestad... Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 (...)pub til pub runde i Slemmestad... Den blir vel temmelig kort? Jeg bor i Sandvika nå, og det er jo ikke så langt unna. Har til gode å høre skryt om Slemmestad by night, men jeg skal ikke avskrive det helt. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Kanskje jeg får ta en tur til sandvika om helgen da Men seriøst. Jeg kan konkludere Heggedal i to ord. Rånere og fjortisser. Seriøst. Det fyker BMW'er og Volvoer med latterlige spoilere (halvmeterspoilere) og det er overbefolket av fjortissguttunger her. Håper ikke noen her blir truffet nå Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 har du fortsatt 626en? isåfall sett en spoiler på den å vis hva en japaner kan så kan du få med deg litt smårips også Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Bodde på "Dikemark" før, hvis dette sier dere noe!? (Ikke langt unna!) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Bodde på "Dikemark" før, hvis dette sier dere noe!? (Ikke langt unna!) Morra mi jobber på Dikemark.. det gærnesjukehuset. Bor btw. på Tranby hvis det sier deg no. 5-10min unna. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Ikke kødd med Dikemark da. Jeg bor mellom Dikemark og Heggedal... og ja, ellers har jeg det bra :smile: Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Slemmestad her Om det er mye liv her er en annen sak :-? Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå