Konto brukes ikke Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Prøver og prøver med å få info som skal være ferdigutfylt i e-post når noen trykker mailto link til å ha linjeskift i body, men det kan virke umulig. Vært veldig greit og oversiktlig å ha det slik: Fyll ut feltene ----------------- Navn: Adresse: Osv ... : - Istedet for - Fyll ut feltene. Navn: Adresse: Osv ... : Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Har du prøvd å legge til dette mellom elementene; "Navn: Adresse: Osv...:": Navn: <br> Adresse: <br> Osv...: <br> De fleste mailklienter støtter mail som inneholder HTML så det burde funke. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Personlig så misliker jeg HTML i mail. Hvorfor kan man ikke sende URL'er i stedet? HTML er for websider (min mening). Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Bruk escapesekvensen %0D%0A. Når det er sagt, så ville jeg brukt en html-form for å gjøre dette. Det blir liksom ikke noen "felt" å fylle ut hvis man gjør det på denne måten. Hvis du ikke kan noe serverside-språk (php, asp etc) så se nærmere på Google Docs Forms/Skjema. Lar deg lage enkle skjema, og sender resultatene inn i et Google Spreadsheet.. Endret 5. april 2012 av ChristianW Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 %0D%0A Funka (hadde testet %0D fra før) Det er bare jeg som holder på å leker meg med å legge inn litt info og tester på en maskin jeg har ordnet for en kompis. Lager en mailto link istedet for til en webside. (lik dette - her viser jeg min maskin) Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Kan du ikke bare linke til dette? http://wtn.gd/HmqLGU Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Kan du ikke bare linke til dette? Kanskje en slik en ja :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå