Merko Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Fikk nettopp en betainvitasjon til C&C Tiberium Alliance idag. Det er nettleser bassert, så ingen nedlasting behøves. Edit: Spillet er i Open Beta, så dere kan sannsynligvis registrere dere her -> https://alliances.commandandconquer.com Etter som jeg har fått med meg, så er det forskjellige verdner (Realms), så er det opp til 2500 personer pr server. Man skal altså bygge en base, samle inn ressurser (tiberium og crystals), så skal man bygge opp et forsvar. Man har et slags "World Map", hvor man kan se hvor andre spillere befinner seg, så kan man gå til angrip på dem. Hos meg står det for øyblikket "Base is under protection from player attacks", tipper jeg er beskyttet mtp jeg nettopp har startet. Spillet virker litt komplisert, men tror det kan bli moro når man får satt seg inn i det. Har knapt spillt noen minutter, så kan komme med mer innhold så fort jeg får lært meg noe. Om dere har fått beta, så legg meg gjerne til "Merkoen". Endret 5. april 2012 av Merko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå