Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min far lurer på og skaffe seg ein android telefon i nærmaste framtid.Pr. dags dato brukar han ein Windows mobil, og er avhengig av Outlook.

Finnes det ein enkel måte og bruke Outlook på ein android telefon, synkronisere kalender/mail osv? Android bruker jo g-mail, så vidt eg har forstått, og han ynskjer jo ikkje å gå over til eit anna system der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Outlook er jo bare klienten, spørsmålet er hvilken type mailserver han bruker. Android støtter både pop3, imap og Microsoft Exchange (men det kan være utfordringer i forhold til sikkerhetsinnstillinger). Kanskje Android støtter mer enn det også.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er opptatt av at min Androidtelefon,dvs Samsung Galaxy S2 ikke lenger synkroniserer mot Outlook 2003. Den gjorde det mht kontakter og kalender, men i våres sluttet KIES helt å kunne synkronisere. Etter en oppdatering for ikke lenge siden sync'er den mot kontakter, men ikke kalender. Det var en forutsetning når jeg kjøpte telefonen i november 2011 og nå sier Samsung at de ikke kommer til å rette feilen!!??

Noen kommentarer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...