kupoflupo Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Er dette et greit oppsett til en pc som skal brukes til hovedsaklig spilling, diablo 3, star craft2, far cry 3 etc .. samt litt lett fotoredigering etc? Skal bestilles til 15 Mai. Vet jeg har postet noenlunde samme spm før, men dere er så snille er på forumet at jeg føler at jeg ikke kan spørre igjen kan være noen småfeil i oppsettet.. to handlelister ble slått sammen så kan være noen merkelige ting her og der. på forhånd takk og god påske! Endret 5. april 2012 av kupoflupo Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 slik...hehe 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 jeg ville byttet hovedkortet med ett P8Z77-V eller P8Z77-V Pro, da får du med trådløst Vertex 4 til Intel 520 strømforsyning til OCZ ZT 650W Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg ville byttet skjermen til denne: http://www.dustinhome.no/dell-u2312hm-ultrasharp-23-wide-tft-led-black/product/5010601540?intcmp=searchProvider_dacsa Detta pga denne vil gi deg enda bedre spill opplevelse viss det er det du skal bruke pcen til Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 (endret) skjermen skal brukes til spill og filmtitting .. ca like mye begge deler.. kommer til å spille minimalt med fps spill, så superrask responstid er ikke alfa omega for meg. spørsmålet er vel egnetlig nå om jeg skal kjøre full pupp på skjermkortet og gå for gtx 680 ..hehe.. for har ban brukt 16k kan man liksågodt bruke 18k Endret 5. april 2012 av kupoflupo Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Okei, da er det bare å gå for 24"ern Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Gjør deg selv en tjeneste, gå for 16:10 skjerm! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå