Odesseiron Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Har du noen gang ønsket at en atomkrig pulveriserte Sverige? Les hele saken Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Spennende. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Svenskene har skjønt det... Ser underholdende ut detta Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Har du noen gang ønsket at en atomkrig pulveriserte Sverige? Nå som du nevner det ... 4 Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Nja, de må pusse VELDIG på dette. Jeg syns som betatester at april/mai er kanskje et halvt år for tidlig utgivelse. Spillet er veldig lovende og det er sikkert en del som kommer til å like det(spess indielovers). Men det kunne vært så mye mer hvis de fikset en del småting som ikke fungerer som det skal atm. Og tviler på at de klarer det på en liten måned. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Værsåsnill, klem inn litt farger i spillet. Ikke gå fallout Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Ooooh! Liker det jeg ser! Spillet er notert. Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 "Har du noen gang ønsket at en atomkrig pulveriserte Sverige?" Nei, egentlig ikke :> 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Værsåsnill, klem inn litt farger i spillet. Ikke gå fallout såg du bare toppen av artikelen sin forside bilde og hoppet til kommentarfeltet? ser da fint med farger ut på bildene....litt mørkt men dei er jo tross alt inni ein grotte Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 "Har du noen gang ønsket at en atomkrig pulveriserte Sverige?" Ja, ja det ha jeg. Senest i går. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Slik jeg forstod det, er hele verden, med unntak av et krater i Sverige, fullstendig pulverisert. Dermed er det vel svenskene som det har gått best med i settingen.....Eller er jeg helt på viddene nå? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Etter hva vi har blitt fortalt, så skal i det minste "alt" rundt krateret være redusert til atomødemark. Dermed er det fullt mulig at det står bedre til ellers i verden. Uansett fall vil jo alt annet i Sverige utenom krateret være pulverisert Endret 6. april 2012 av Odesseiron Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Sildesalatenflagget på veggen min sitrer av glede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå