Herr Brun Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hva er tråden for da? Du ønsker å informere om hvordan du har lyst til å gjøre det? Spørsmålstegnet i startinnlegget ditt tolker jeg som at du ønsker innspill på denne løsningen. Du har fått høre både at det er umoralsk og at det er ulovlig, og det er stort sett det. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Er penga du hadde ved årsskiftet, altså det som sto under formue på selvangivelsen du sikkert fikk for noen uker siden. Er en egen grense på inntekt, tror det samme gjelder for den, men ikke helt sikkert siden jeg ikke har hatt noe problem med den selv. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Er penga du hadde ved årsskiftet, altså det som sto under formue på selvangivelsen du sikkert fikk for noen uker siden. Er en egen grense på inntekt, tror det samme gjelder for den, men ikke helt sikkert siden jeg ikke har hatt noe problem med den selv. Ok, takk for hjelpen. Får bare bruke pengene på noe fjas til neste år, slik at formuen er 0 og studielånet max. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå