Torhild Jansen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 "Påskekylling" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 En koselig påskegjest 0g et fint bilde av en flott fugl. Eneste forbedrig jeg kunne tenke meg var i så fall at det ikke var så tydelig, at bilde er tatt på foringsplass. Fulgen hadde gjrot seg bedr hvis den f.eks. stod på en gren. Man kan med fordel rigge til kvister og steiner tett ved foringsplassen, som fuglene danvil kvile på. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 En koselig påskegjest 0g et fint bilde av en flott fugl. Eneste forbedrig jeg kunne tenke meg var i så fall at det ikke var så tydelig, at bilde er tatt på foringsplass. Fulgen hadde gjrot seg bedr hvis den f.eks. stod på en gren. Man kan med fordel rigge til kvister og steiner tett ved foringsplassen, som fuglene danvil kvile på. Tusen takk for kommentaren og jeg er enig med deg i at plasseringen ikke er så bra denne gangen. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Et av de bedre bildene jeg har sett, som sitter direkte på foringsplass..bra Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Et av de bedre bildene jeg har sett, som sitter direkte på foringsplass..bra Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
karoald Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Kjempefin i farger og komp. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Kjempefin i farger og komp. Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg