ohegge Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Noen som vet hvor stort internminne denne har? Tele2 og Netcoms nettbutikker påstår, 1GB, mens andre påstår at den bare har 320MB. Altså en vesentlig grunn for eventuellt kjøp eller ikke. Trenger en Android med fysisk tastatur, og denne virker som det greieste alternativet, siden Motorola Droid 4, nok ikke kommer til landet med det første. Noen med litt peiling, som vet? Lenke til kommentar
arqe88 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_pro-3779.php Lenke til kommentar
ohegge Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 1 GB (320 MB user available), 512 MB RAM..... Hmmm. Ble nesten enda mer forvirret av den lenken... Lenke til kommentar
arqe88 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) 1 GB (320 MB user available), 512 MB RAM..... Hmmm. Ble nesten enda mer forvirret av den lenken... du kan bare bruke 320 av 1 GB, resten av de 680mb går til android operativ systemet og system apps Mens ,512mb er hvor mye minne mobilen har men du får også Micro-SD på 8GB i pakken Endret 6. april 2012 av arqe88 Lenke til kommentar
bikkov Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Åh guuud, jeg leter som en gal etter denne telefonen, men det er jo ingen som selger den lengre, bare en fra utlandet og de stoler jeg ikke heeelt på.. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en?? hadde en i grå, men den fikk jeg beskjed om at ikke kunne fikset og fikk alle pengene igjen hjelp noen!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå