Gå til innhold

Kjøp av fiskesnelle på nett

Anbefalte innlegg

Hallo,

vurderer og kjøpe meg en ny haspelsnelle for ørret-fiske, og ser at det kan være mulig å spare mye på å kjøpe fra utlandet.

Så jeg lurte på om det er noen av dere som har erfaringer med å kjøpe fra www.angelplatz.de ser at de har en del billig utstyr, særlig på tyrske merker

eller er det andre steder som dere har gode erfaringer å kjøpe fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo,

vurderer og kjøpe meg en ny haspelsnelle for ørret-fiske, og ser at det kan være mulig å spare mye på å kjøpe fra utlandet.

Så jeg lurte på om det er noen av dere som har erfaringer med å kjøpe fra www.angelplatz.de ser at de har en del billig utstyr, særlig på tyrske merker

Ser egentlig ikke noen vits i å kjøpe utstyr fra utlandet hvis det da ikke er svært kostbart utstyr du skal handle der du tjener en del lapper.

Flere nettbutikker selger Shimano sneller på billigsalg og selv proffiskere kunne fint klart seg med sneller som du i dag får for rundt en drøy tusenlapp i veiledende pris som ofte selges for 5-6-7-800 kr.

Edit:

Merk at du må legge til frakt + moms.

Du mister også 5 års reklamasjonsrett.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Hallo,

Ser egentlig ikke noen vits i å kjøpe utstyr fra utlandet hvis det da ikke er svært kostbart utstyr du skal handle der du tjener en del lapper.

Flere nettbutikker selger Shimano sneller på billigsalg og selv proffiskere kunne fint klart seg med sneller som du i dag får for rundt en drøy tusenlapp i veiledende pris som ofte selges for 5-6-7-800 kr.

Edit:

Merk at du må legge til frakt + moms.

Du mister også 5 års reklamasjonsrett.

Ja jeg ser den at man mister reklamasjon og at frakten blir dyr osv. Men selv med moms så får man feks 110 m fireline smoke til 160 kr per stykk og sneller som koster over 2500 kr i norge til under 1000 med moms men uten frakt da. så selv med noen hundrelapper i frakt og gebyr for toll er det jo fremdeles et godt kjøp.?

Lenke til kommentar

Ja jeg ser den at man mister reklamasjon og at frakten blir dyr osv. Men selv med moms så får man feks 110 m fireline smoke til 160 kr per stykk og sneller som koster over 2500 kr i norge til under 1000 med moms men uten frakt da. så selv med noen hundrelapper i frakt og gebyr for toll er det jo fremdeles et godt kjøp.?

Merk også at mange sneller man kjøper i utlandet spesielt i USA er ofte modeller beregnet for ferskvann. Har selv kjøpt en del sneller på Ebay og en (av 4) har blitt ubrukelig etter 1-2 sesonger i saltvann.

Kjøper du i utlandet så sørg for å forsikre deg at snellen er beregnet på saltvann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...