DjLufthanza(ekte) Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Håper denne ligger riktig Som tittelen sier, vil jeg sette opp et automatisk svar hver gang jeg får E-post inn på serveren. Jeg har i dag webhotell gjennom one.com, og de har en egen funksjon der for autosvar, men der har de lagt til "Auto:" foran emnet som jeg selv velger, og det vil jeg ikke ha, hehe Jeg kan heller ikke bruke Office Outlook, fordi det krever at PC'n er på... Jeg lurer derfor på om det finnes en kode/fil som jeg kan laste opp på serveren, som tar hånd om dette for meg? Tenker ikke på en kode i en kontakt-form, for der har jeg autosvar (php). Jeg har flere kontoer, og de ulike kontoene skal ha forskjellig svar. GLAD PÅSK! Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Du må endre i en fil på hjemmeområdet ditt på serveren. Hvilken fil du må endre er avhengig av hvilket epostsystem de bruker. Hvis de benytter procmail kan du se nærmere her: http://www.erehwon.org/erehwon/procmailex.html -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå