J. Verlander Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hei, fikk lyst på nye HTC One X, og har som sagt en Sensation XE. Jeg har tenkt til å kjøpe den med Komplett M noe jeg har fra før og da koster den 1999,- fra telenor.no. Finnes det et sted jeg kan sammenligne priser på telefoner med abonnement? Men til spørsmålet: Hvor mye kan jeg ta for en Sensation XE, med alt av tilbehør, Beats by Dr. Dre in-ear propper som fulgte med og kvittering. Den kostet 3000,- ny med Komplett M. Den har en liten skramme i dekselet øverst på telefonen, men ingen riper på skjermen eller ellers rundt telefonen. Har sett litt på finn.no og der er prisen alt fra 3-4000. Og forresten, betaler ikke abonnementet selv. Takk for svar. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Prøv på 3000:). Men ville heller kjøpt den på netcom da den koster 1499 der og har mindre mnd avgift og man får mer i pakka Telenor komplett m: Tlf: 1999 I pakka 400 min, 200 sm og 400 mb internet Pris mnd: 449 inkl nedbetaling Netcom fastpris medium: Tlf 1499 I pakka: 400 min, 200 sms og 600 mb. Pris mnd: 439 inkl nedbetaling Su sparer 120 kr på 1 år på abbo + 200 mb mer i mnd og du sparer 500 på tlf og du får ringe uten tilleg i norden og billigst på surf i europa:) Ikke eningen å være selger er men man ser hva som lønner seg Endret 4. april 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Prøv på 3000:). Men ville heller kjøpt den på netcom da den koster 1499 der og har mindre mnd avgift og man får mer i pakka Telenor komplett m: Tlf: 1999 I pakka 400 min, 200 sm og 400 mb internet Pris mnd: 449 inkl nedbetaling Netcom fastpris medium: Tlf 1499 I pakka: 400 min, 200 sms og 600 mb. Pris mnd: 439 inkl nedbetaling Su sparer 120 kr på 1 år på abbo + 200 mb mer i mnd og du sparer 500 på tlf og du får ringe uten tilleg i norden og billigst på surf i europa:) Ikke eningen å være selger er men man ser hva som lønner seg Fint at du bringer frem flere muligheter, men det er min mor som betaler abonnement gjennom jobb, og de har en avtale med telenor, så går nok med dem. Men ellers takk for svar. Tror jeg legger ut telefonen for salg på finn etter påske, men hvis noen er interessert så bare send en PM Og takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå