Jentungen2 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Vikingskipet på Hamar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Ser nå i ettertid at bildet blir for tungt og mørkt i forkant, det drar oppmerksomheten bort ifra selve Vikingskipet som var det jeg egentlig ønsket å formidle. Kunne kanskje vært kuttet rett over steinpartiet, så ville vel bildet blitt mye lettere ? Hilsen en sylfersk amatør :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Et godt kutt nede ja, det hadde vært mye bedre. Synes du har et fint motiv 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Ser nå i ettertid at bildet blir for tungt og mørkt i forkant, det drar oppmerksomheten bort ifra selve Vikingskipet som var det jeg egentlig ønsket å formidle. Kunne kanskje vært kuttet rett over steinpartiet, så ville vel bildet blitt mye lettere ? Hilsen en sylfersk amatør :-) Litt annen lyssetting hadde nok gjort susen. Morgensol eller ettermiddagssol for å lyse opp steinene, og kanskje skipet også. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Ja, enig, det ville nok løftet bildet, men jeg kjørte ungdommen fra Kongsberg og oppholdt meg der midt på dagen, så det får bli en annen gang. Fantastiskt området for fotografering der nede på Domkirkeplassen i Hamar, hvis noen skulle bo eller passere dette området i påsken :-) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Et godt kutt nede ja, det hadde vært mye bedre. Synes du har et fint motiv Takk for det :-) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Du kan bruke piltastene til høyre på denne siden. Så ser du hvordan bildet blir med forskjellig forgrunn / utsnitt nedenifra Synes bildet er tøft og harmoniskt. Glad for at kamera er med overalt ;-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg