Republic3D Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg har en Asus G74SX med blu-ray optisk drev. Jeg spillte for første gang av en blu-ray disc på den i dag, og da åpnet den Roxio Cineplayer. Det gikk helt fint, men så fikk jeg beskjed om at den skulle oppdateres. Da den var ferdig oppdatert forsvant hele blu-ray drevet. Den fantes ikke i Device Manager eller noen steder. Etter å ha gjort en system restore så kom det tilbake etter flere omstarter. Men den oppdaterte versjonen av Cineplayer nekter å spille av blu-ray. Det står at denne versjonen ikke støtter blu-ray. Så hva gjør jeg? Når jeg går til Roxio Cineplayer sine sider så har ikke Cineplayer støtte for blu-ray i det hele tatt. Synes det virker litt merkelig. Er det noen som har en løsning/forklaring på dette? Eventuelle tips til gratis programvare som spiller av blu-ray? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Mer enn 200 som har sett på tråden, men ingen har svar. Okay.. jeg lastet ned PowerDVD trial versjonen for nå, og den fungerer fint, så det kan hende jeg betaler de $50 det koster. Ikke så altfor dyrt egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå