Harald Gjerholm Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Junikveld ved Tyrifjorden Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er tatt ved Tyrifjord Hotel i Vikersund en vakker Junikveld 2010. Canon 450D Sigma 17-70 Fake HDR 3 bilder +/- 1 EV Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Fin sommerfølelse over dette bildet, Harald. Det sies at mangel på beitedyr, gjør at vårt land gror igjen flere steder, og kanskje er det litt av fortellingen her. Huset eller hytta der inne ser ut som den vil ut i lyset, og hadde så vært, ville det tilført motivet detaljer og mer liv. Lenke til kommentar
P J Aune Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Vakkert bilde,fine farger og speiling.HDR brukt på rette måten etter min smak. Pirk,heller en aning til venstre. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Riktig vakkert! Fine farger på himmel og skog, og god kommposisjon. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Her ble det et flott fargerikt bilde, og i tillegg et motiv jeg likte godt. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Rolig og behagelig detta...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg