merete01 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Jeg leter etter et PC-spill jeg spilte da jeg var mindre, som jeg tror heter "Skattejakten". Disken er helt rød, og jeg tror vi fikk den med den første PC-en vår. Basically handlet det om at man skulle komme seg til toppen av et isfjell. Man starter i en hule, og underveis må man klare forskjellige oppgaver for å komme seg videre. Jeg tror jeg kan huske at man skal samle edelstener? Finner ingenting om det på Google, så er det noen som kan hjelpe meg å finne dette spillet? Har kjempelyst til å spille det igjen! Endret 4. april 2012 av merete01 Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Oioi, her var det opptil fleire bjøller som byrja å ringe! Hadde ein kompis som hadde det spelet. Hugsar ikkje stort av grafikken eller utsjånaden, men hugsar absolutt spelet. Det var vel stort sett matematikkoppgåver ein løyste på vegen oppover fjellet, og eg har eit klart bilete av at snøballar spelte ei stor rolle i spelet. Skal tipse kompisen min om tråden og sjå kva han klarar å grave fram! 1 Lenke til kommentar
merete01 Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Ja, det stemmer! Snøballer og matematikkoppgaver.. Har spurt flere, og alle ser ut til å huske noe - men ingen har det/finner noe om det på Google! Frustrerende altså, det var jo så gøy! Men det var til c64.. Nei, desverre! Det så gøy ut, though.. Lenke til kommentar
TobiasG Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hei! Fant du frem til spillet? Leter etter akkurat det samme. Også helt i starten ... "Presenterer Skattejakten!" Hva er 5 + _ = 13 .... 7 .... Ja, det er rett.... Lenke til kommentar
CheckerDuck Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Håpløst å finne norsk version (leter etter det selv, for jeg har cd'n, men finner den ikke igjen for øyeblikket), men antar det er dette dere leter etter :3 Var faktisk ved å spillet det spillet at jeg lærte meg klokka ^^ Edit: Engelsk version kan lastes ned her (lovlig, så vidt jeg skjønner) Endret 22. desember 2014 av CheckerDuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå