hemo Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hei! Finnes det eit program som kan skanna eit LAN etter opne ressursar? Portskann er eit alternativ, men eg vil ha litt enklare brukargrensesnitt. Noko som kan fortelja meg kven som deler kva, og om dei har gjeve skrivetilgang til ressursen. I staden for å seie at port 4444 er open, bør programmet kunne fortelja meg at eit virus av typen nnn kanskje køyrer på maskin med ident sånn og sånn... Eller at skrivaren Laser er delt på maskin x... Eller at heile C: er delt med skrivetilgang på maskin y... PS! Dette skal eg nytta i mitt eige lokale nettverk, og ikkje noko hacking eller liknande! Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Sharescan er det vel noe som heter? Er ikke 100 prosent sikker. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Takker! ShareScan løyste problemet! Eg kan søka etter ti og ti IP-adresser og få opp alle share's, inklusive skjulte shares. Ganske bra! Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hehe. Har brukt det programmet før. Men begynner å bli ei stund siden nå. Er ganske genialt igrunn. Og like enkelt og bruke som det er å installere. Cheers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå