The Crusher Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Hei. Sitter her med gtx 470 og en benq skjerm, og har problemer med at jeg ikke ser hele kjermen. Aner ikke hvordan jeg kan fikse det, og det irriterer meg noe sikkelig her jeg sitter på tg.. Noen som vet hva som kan være feil? Endret 4. april 2012 av The Crusher Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Bruker du HDMI? Sett enten skjermen til "overscan" eller "fill" eller "direct" eller noe slikt enten i menyen på skjermen eller i Nvidia settings. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 bruker hdmi ja. menyen på skjermen har ikke noe slikt, men har prøvd det i nvidia kontrollpanel, men det funker ikke. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Dette er nok noe overscanning issue ja. Slikt justerer du normalt i skjermens egen instillinger. Desverre har jeg selv ikke brukt mye HDMI for PC monitorer, så jeg vet ikke helt hva du skal se etter. En quick-fix er nok å bruk DVI i stedet om du kan. DVI er vel uansett bedre responstid på anyway og er bedre egnet til slikt bruk (har jeg hørt ihvertfall... dog jeg skal innrømme at jeg ikke har faktasjekket dette). DVI har så lengt jeg vet ingen form for overscanning, s det burde ihvertfall gå rundt problemet. Jeg anntar skjermen har slik inngang også om du allerede har HDMI. -Stigma Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 skjermen har ikke dvi, og jeg har ikke med meg dvi kabel hit på tg. Glemte vga kabel også, men ønsker helst å bruke hdmi nå. Fant noen instillinger jeg fikk skrudd ned oppløsninga manuelt, men er ikke helt optimalt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå