frankhaugen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Enkelt lite spørsmål: Jeg skal sende et formelt brev til NRK's lisensavdeling hvor jeg må inkludere personlig informasjon. Kan jeg "ærklære" brevet "unnlatt offentligheten"? Hvis ikke, hva er alternativet? takk! -frank Lenke til kommentar
nls Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg antar du sikter til Offentlighetsloven , du må da evt begrunne dette utifra tredje kap. Faller NRK altså under Kap 1 §2 vedrørende virkeområde ville vært mitt først spørsmål ? Er det mtp på §2d ? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Jeg antar du sikter til Offentlighetsloven , du må da evt begrunne dette utifra tredje kap. Faller NRK altså under Kap 1 §2 vedrørende virkeområde ville vært mitt først spørsmål ? Er det mtp på §2d ? Vil si at NRK faller under kap 1 §2c OG d. Men takk! Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Nei. Det er alltid organet selv som vurderer om noe kan unntas offentlighet og om det skal unntas offentlighet. Hva avsender mener om spørsmålet er ikke relevant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå