Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gode psykologer i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet pleier man å bli tildelt en av flere psykologer, så du kan jo høre om det er mulighet for å bytte om du skulle velge å prøve DPS'et igjen. Det er ikke alltid personkjemien og tilnærmingsmetodene fungerer, så da kan det være verdt å prøve noen andre.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Ja, finnes det noen?

Jeg har vært innom Nidaros DPS, som er det offentlige tilbudet, og har sverget at dèt aldri skal skje igjen, så det må nesten være en privat praksis. Er det noen erfaringer her? Anonym poster: ed8fb0fc47591e16289faef06bd6de7b

www.kristinlyse.no

Lenke til kommentar

Jeg var også innom Nidaros DPS, og hadde en utrolig flink dame som jeg gikk til i ett år. Hun hjalp meg så vanvittig mye. Jeg tror ikke nivået på DPS-er nødvendigvis er dårlig, problemet er bare å møte den rette psykologen for deg. Vi er alle så forskjellige, og psykologene er forskjellige. En venninne av meg har vært innom to forskjellige, og ingen har passet henne. Jeg var derimot heldig og traff på første forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...