fotogigen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Typisk norsk. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Bra og naturlig gjengivelse. Et typisk stykke Norge, ja. syns kanskje den halve fjelltoppen til venstre ble noe dominerende. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Flott bilde, fikk du no`fisk? Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Takk for kommentarer . Nei, det ble nok ikke noe fisking.. Det nærmeste jeg kom det våte element var hotellbassenget ;-) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Nydelig bilde! Fine farger, kontrast og dybde. Personlig hadde jeg tatt litt av himmelen, da hadde du fåt ett bedere format. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Mektig og flott naturbilde! Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Flott stad. Men eg meiner fjellryggen til venstre drar ned heilheitsinntrykket -betrakteleg-. Dei to toppane bak der er flotte, og eg kunne tenkt meg å sett litt meir av dei, og mindre av ryggen til venstre. Kanskje litt mindre himmel. Uansett, den ryggen liker eg ikkje Mine meiningar, i alle fall. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Takk, takk ... Tar imot alles mening med interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg