stiaas Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Med Instagram tar du enda stiligere mobilbilder i påsken. Populær fotoapp endelig i Android-versjon Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Fungerer ikke på HTC One X. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Gjett hva påska mi skal gå med til? Instagramtest1: Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ubrukelig for min del da den cropper alle bildene. Holder meg til Pixlr-o-matic enn så lenge. Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Er det sånn at mann må ha en instagram profil eller noe? Eller kan mann bruke det som et rent kamera og bare lagre bilder som alt annet? Aka. sånn som Vignette fungerer? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Ble svært glad da jeg så at Instagram endelig var ute til android! Denne, sammen med Templerun, har vært de appene som jeg har misunnet iphone eiere i lang tid. Godt å endelig få tilgang til instagram, og slippe å bruke alternativer som pixlr-o-matic, vignette, lightbox og camera360 som gjorde en god jobb, men som ikke var det optimale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg