Niklasp Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Og i dag kom den til Norge. Her er framtidens laser-mus Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg leste arikkelen men ser ikke helt hva som er så spesielt med den ? noen tekniske spesifikasjoner jeg ikke forstår her ? Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg leste arikkelen men ser ikke helt hva som er så spesielt med den ? noen tekniske spesifikasjoner jeg ikke forstår her ? Lasern som er next gen, som skal gi spillere mer sens å leke med Lenke til kommentar
steinarsen44 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 8200 dpi? det er faktisk helt umulig å kontrollere det:P Hva er vitsen? Min razer mamba har 5600 dpi som max, og det er jo alt for mye xD Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det store spørsmålet er om den positive akselerasjonen fra Avago APDS-9500 og negative akselerasjonen om du bruker den på tøy musematter er fikset eller ikke. Enda høyere DPI og alle andre "imponerende" tall bryr meg fint lite egentlig. Enn så lenge så blir det med optisk med Avago 3668 eller Avago S3888 med NDC firmware som er kongen på haugen hva feilfrie og stabile sensorer angår. 1 Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Liker ikke designet og hva er poenget med 8200 DPI. Det er nesten umulig for et menneske å kontrollere en så høy DPI. Lenke til kommentar
barathir Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Cyborg MMO7: http://cyborggaming.com/prod/mmo.htm Hvis du skal ha "heftigere spesifikasjoner enn de fleste". Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 8200 dpi? det er faktisk helt umulig å kontrollere det:P Hva er vitsen? Min razer mamba har 5600 dpi som max, og det er jo alt for mye xD du setter dpi til max og deretter ned sens i windows control panel Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Men hvorfor ikke ha lav dpi på musa og høy sens i windows? For min del som verken er "pro" eller wannabe av noe slag har stock win sens og 400cpi(som det kalles på min mus ingame, 800 i win) og jeg har ikke noe problemer med å spille verken for lulz eller kompetitivt i fps spill, så hva er greia med usannsynlig høy sens egentlig? Placebo? Endret 4. april 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Er ikke den musen HELT lik Mionix Naos 5000 ? Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hvis du er student koster denne 542,- hos Dustin Home Studentrabatt <3 Jeg liker det ergonomiske designet, men jeg vet ikke helt om den passer min spillestil. Razer Imperator er den musa jeg liker best hittil. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Men hvorfor ikke ha lav dpi på musa og høy sens i windows?For min del som verken er "pro" eller wannabe av noe slag har stock win sens og 400cpi(som det kalles på min mus ingame, 800 i win) og jeg har ikke noe problemer med å spille verken for lulz eller kompetitivt i fps spill, så hva er greia med usannsynlig høy sens egentlig?Placebo? Fordi da får du "pixeljumping" Sett windowssens på max, også tegn en sirkel i paint så ser du hvorfor. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Dpi = presisjon, ikke hastighet. Lenke til kommentar
myreværingen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 8200 dpi? det er faktisk helt umulig å kontrollere det:P Hva er vitsen? Min razer mamba har 5600 dpi som max, og det er jo alt for mye xDdu setter dpi til max og deretter ned sens i windows control panel for å få bedre nøyaktighet yess.. Lenke til kommentar
Concker Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Liker ikke designet og hva er poenget med 8200 DPI. Det er nesten umulig for et menneske å kontrollere en så høy DPI. Da skjønner du ikke hva dpi er eller hvordan det fungerer.. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Liker ikke designet og hva er poenget med 8200 DPI. Det er nesten umulig for et menneske å kontrollere en så høy DPI. Da skjønner du ikke hva dpi er eller hvordan det fungerer.. Ta det med ro. Blandet DPI med sensitivity. Designet er forferdelig uansett. Lenke til kommentar
12g Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 du setter dpi til max og deretter ned sens i windows control panel For å få bedre presisjon? Feilt. Dpi = presisjon, ikke hastighet. Også feilt. Da skjønner du ikke hva dpi er eller hvordan det fungerer.. Vet du det? Fordi det han sier er ganske riktig. Enig med Ramguy, høy DPI eller CPI er bare en marketing gimmick. Spørsmålet er om den har acc negativ eller positiv, altså 1:1 ratio, og hvor mye jitter den har. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 du setter dpi til max og deretter ned sens i windows control panel For å få bedre presisjon? Feilt. Dpi = presisjon, ikke hastighet. Også feilt. Da skjønner du ikke hva dpi er eller hvordan det fungerer.. Vet du det? Fordi det han sier er ganske riktig. Enig med Ramguy, høy DPI eller CPI er bare en marketing gimmick. Spørsmålet er om den har acc negativ eller positiv, altså 1:1 ratio, og hvor mye jitter den har. Mener du "galt"? Hvorfor mener du at det er galt da? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Det store spørsmålet er om den positive akselerasjonen fra Avago APDS-9500 og negative akselerasjonen om du bruker den på tøy musematter er fikset eller ikke. Enda høyere DPI og alle andre "imponerende" tall bryr meg fint lite egentlig. Enn så lenge så blir det med optisk med Avago 3668 eller Avago S3888 med NDC firmware som er kongen på haugen hva feilfrie og stabile sensorer angår. Noen mus oms er til salgs som bruker disse? Noen du vil anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå