Hei Sveis Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) 15, eller 18? Endret 4. april 2012 av Hei Sveis Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Dagen før hellligdager kan ikke øl selges og utleveres før klokken 09 og ikke etter klokken 18. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 På Rema 1000 stod det kl 18 idag. Lenke til kommentar
Desu Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Polet stenger 15 og butikken stenger 18 Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Min Rimi-butikk har åpent til 23. Lenke til kommentar
Citronen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Får håpe alle fikk kjøpt det ølet de trengte før påske..... 1 Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Hehe ja ingen fare for min del iallefall. Endret 8. april 2012 av Hei Sveis Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Idag er det søndag. Ingen butikker er åpne. Lenke til kommentar
Citronen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Og i morgen er det visst også en slags søndag så ingen øl å få da heller.... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Får håpe alle fikk kjøpt det ølet de trengte før påske..... Takk. Fikk heldigvis hamstret drikke fra vinmonopolet i siste liten. Helt latterlige regler på slikt i Norge, blir helt sint. Føler noen ganger jeg lever i en totalitær stat. Endret 8. april 2012 av Carlgutt 3 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Får håpe alle fikk kjøpt det ølet de trengte før påske..... Takk. Fikk heldigvis hamstret drikke fra vinmonopolet i siste liten. Helt latterlige regler på slikt i Norge, blir helt sint. Føler noen ganger jeg lever i en totalitær stat. Enig. Jævla enig. 1 Lenke til kommentar
Citronen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Får håpe alle fikk kjøpt det ølet de trengte før påske..... Takk. Fikk heldigvis hamstret drikke fra vinmonopolet i siste liten. Helt latterlige regler på slikt i Norge, blir helt sint. Føler noen ganger jeg lever i en totalitær stat. Godt å høre at ting gikk bra. Norge er et bra land på så mange måter, men synd at vi blir behandlet på en slik måte i alkoholpolitikken. Er ingen mening i at vinmonopolet skal stenge klokken 15 onsdag før påske og deretter holde stengt i 6 dager. Onsdag før påske er også for mange en vanlig 8-16 arbeidsdag.... 1 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Fjern Vinmonopolet, og lovlig-gjør alkoholsalg i dagligvarebutikker sier nå jeg. Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Helt enig. Det er deilig å være i utlandet hvor man kan kjøpe alkohol hele døgnet hvis man vil. Og i morgen er det visst også en slags søndag så ingen øl å få da heller.... Du kan kjøpe lettøl. Lenke til kommentar
Citronen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Fjern Vinmonopolet, og lovlig-gjør alkoholsalg i dagligvarebutikker sier nå jeg. Er både litt JA og NEI på dette spørsmålet jeg Man vil aldri få vinmonopolet sin ekspertise og vareutvalg i en dagligvarebutikk. Så fremt avgiftene ikke settes ned vil prisene også antagelig gå opp da Vinmonopolet har en lav avanse på varene de selger. Skikkelig dyre konjakker er ofte billigere i Norge enn andre steder da avgiftene utgjør en mindre del av salgssummen. Men etter min mening bør nå dette skje: Alle kommuner bør ha minst et polutsalg. Åpningstidene bør også utvides til f.eks 20 på hverdager og 18 på lørdager. Tullet med stengt på påskeaften bør oppføre. Avgiftene bør også tilpasses våre naboland. Skjer alt dette er jeg tilhenger av fortsatt opprettholdelse av Vinmonopolet her til lands. Helt enig. Det er deilig å være i utlandet hvor man kan kjøpe alkohol hele døgnet hvis man vil. Og i morgen er det visst også en slags søndag så ingen øl å få da heller.... Du kan kjøpe lettøl. Lettøl kan merkelig nok kjøpes hele butikkens åpningstid ja selv om det også inneholder alkohol... Forøvrig koster nå lettøl ca det samme som sterkøl gjør i Sverige.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå