Gå til innhold

4shared, fildeling i klassen

maya86

Anbefalte innlegg

Hei!

I klassen vår så bruker de 4shared for å dele forelesningsnotater og andre viktig informasjon.

Klasserepresentanten vår mener alt fungerer fint, men det gjør det ikke.

Vi får en link så vi skal komme inn på gruppa, den virker en liten periode så kommer det at den ikke er valid mer.

Klassegruppa vår er en bruker eller hva jeg skal si, så har subscriba den. Først så fungerte det fint og jeg hadde tilgang til alle mappene der inne.

Så slutta det å virke, kommer rett inn på den ene undermappa nå når jeg klikker på gruppa under mine venner. Har ingen anelse hvordan jeg skal på en måte komme meg et steg bakover fra der, for å komme til der alle mappene ligger.

Så fikk vi en annen link, som vi kom rett inn på ei side der alle mappene lå, som virka noen uker, men nå kommer det bare at den ikke er valid.

Under "Recent Files" så finner jeg jo det nye som blir lagt ut, og når jeg klikker på det jeg vil ha da, så får jeg opp download sida til det notatet, og på sida der kan jeg se hva annet som ligger i samme folder.

Men det er fryktelig tungvint og ikke noe jeg er intressert i å gjøre for alt jeg vil ha tak i.

Dessuten så hjelper det jo ikke om jeg trenger noe fra en mappe som ikke har fått noen recent files i det siste.

Kjenner jeg blir litt frustrert av hele greia, siden det liksom skulle være så lettvint.. men det virker jo ikke mer enn 10% av tida :/

Noen som veit hvordan dette fungerer? Som kan hjelpe meg å finne ut hvordan jeg kan få tilgang til det jeg hadde før?

Hadde satt stor pris på hjelp!!

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Google Docs for sammskriving av dokumenter, presentasjoner, og lignende (har også støtte for chat, kommentering, osv, sånn at man kan jobbe sammen via Google Docs).

Drop box for deling av filer.

Begge er gratis, fungerer kjempe fint, bare å velge den som passer best, eller å bruke begge sammen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...