CurSe Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Husker jeg ikke helt feil var Pioneer 4208xd den siste Kuro-skjermen de lagde i 42", noen som vet hva denne er verdt i dag? Husker ikke helt når den kom ut, i 2007 kanskje? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Vanskelig å si.. Slik jeg tenker, så har jo ting forandret seg på flere punkter nå. Gjennomsnittsstørrelsen har økt, masse nye funksjoner, og bildekvalitet har økt i snitt m.m (ikke at pioneeren henger etter på bilde og kvalitet) ..også er den jo brukt i en god stund. Med tanke på at du får en 46 tommer G30 panasonic nede i 5 lapper nå helt ny, så er ikke den pioneeren i mine øyne verdt noe mer enn kanskje rundt maks 3 lapper ? Vet jeg ikke ville kjøpt den for 4 lapper, når jeg vet jeg kan få en panasonic for den prisen.. Pioneer er kvalitet, men er så mange faktorer som spiller inn idag som jeg synes jekker den ned kraftig. Men kanskje du er heldig å få så mye som 4-6 lapper for den hvis de riktige kjøperne dukker opp, skader jo ikke å prøve. Men det er min mening, kanskje noen andre kan skyte inn her.. Endret 6. april 2012 av Mwotm Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 En Kuro er verd mer enn 3000 kroner. Pioneer plasma er fremdeles de beste tv-ene på markedet. Til tross for at det har gått noen år siden de gikk ut av poduksjon. Derfor holder prisen seg høyt. De siste Kuroene på 42" ble på slutten solgt til rundt 15 000 kroner. Du må nok prøve deg litt frem, men start med 8000 og se hvordan responsen er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå