Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Jeg trenger en matte"lærer". :(


Anbefalte innlegg

Okey, jeg har eksamen nå i mai, i matematikk. Jeg henger grusomt mye etter, og jeg er så stressa at jeg omtrent ikke skjønner en dritt.

Jeg kjenner heller ingen som er flinke i matte, så dermed er det ingen hjelp å få hjemmeifra.

 

Det siste året har det skjedd så utrolig mye i livet mitt som har gjort at jeg ikke har hatt tid eller energi til å gjøre så mye skolearbeid, kjipt siden det er selvstudium. Derfor henger jeg en del etter, og jeg har ikke tid til å lære meg alt dette på egenhånd!

 

Derfor trenger jeg en som er villig til å få dumme meldinger enten på telefon eller epost hvor jeg spør teite spørsmål om matematikk og oppgaver som du enten må hjelpe meg igang med, eller eventuelt forklare hele møkka for meg dersom jeg fortsatt ikke forstår.

 

Jeg lærer vanligvis veldig fort, så jeg er ingen lost case, bare litt lost på egenhånd.

 

Noen som vil hjelpe en stakkars sjel som har eksamen 23. mai?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar ofte imot oppgaver som er sendt inn av seere på http://mattevideoer.net og legger ut løsningsforslag i videoform. Du er naturligvis mer enn velkommen til å gjøre det samme.

 

Vet av erfaring at det er mye som kan virke håpløst hvis man ikke får det inn med teskje, og det er den "modellen" jeg prøver å undervise etter.

 

Og jeg tror Torbjørn har rett. Ligger en del videoer der nå som dekker mye grunnleggende materiale for VGS-studenter, men nå vet jeg ikke hvor langt du har kommet i studiene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...