Odesseiron Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Naval War: Arctic Circles er ikke mange nautiske mil unna utgivelse. Les hele saken Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Trailermusikken fikk meg til å le. Noe så upassende å travelt i en trailer. Jeg liker metal osv, men dette var bare helt feil. 1 Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Enig. Musikken ødelagte store deler av traileren. Her hadde jeg nok vurdert noe annet ja. Endret 4. april 2012 av lavizh Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Så stiligt ut. Noen ide på hva det vil koste? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Gamersgate har det til forhåndsbestilling for 20 euro. http://se.gamersgate.com/DD-NWAC/naval-war-arctic-circle Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Så stiligt ut. Noen ide på hva det vil koste? Hos oss får du spillet for 248 kroner. http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/PC-Spill/Strategi/Strategi/Naval-War-Arctic-Circle-PC--117147-p0000045577.aspx Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Likner en del på det siste Amiga-spillet jeg spilte før jeg la ned karrieren der. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 La oss håpe paradox ikke har presset de til å utgi for tidlig, slik de gjorde med Gettysburg: Armored Warfare. Til og med utvikleren(! ja det er bare en person) av gettysburg sa at spillet var langt ifra ferdig, men måtte likevel gi det ut. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Er det bare jeg som tenkte jane's fleet command her? Forøvrig et supert spill det da. Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Det er veldig inspirert av gamle Jane's Fleet Command og Harpoon serien. Det er noe helt annet enn Red Alert og Command & Conquer, selve gameplayet er ganske unikt. Spill launchen ser ut til å ha gått bra, litt små bugs, men ikke noe kritisk. Ligger høyt oppe på Gamersgate og Steam salgs listen. Folk virker generelt veldig happy. Previews har vært positive også. Potensialet for mods er noe som stadig trekkes fram som veldig interessant. Prisen er grei, 19.99£ på Steam. Da får man også med Paradox spillet Commander Conquest of the Americas på kjøpet. Endret 12. april 2012 av mrxzero Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 La oss håpe paradox ikke har presset de til å utgi for tidlig, slik de gjorde med Gettysburg: Armored Warfare. Til og med utvikleren(! ja det er bare en person) av gettysburg sa at spillet var langt ifra ferdig, men måtte likevel gi det ut. Nå som spillet er utgitt, og er jeg ikke bundet av taushetsplikt, så kan jeg si at til og med betaen i siste fasen har vært meget stabil og har ikke en stereotypisk Paradox uferdig bugfest som mange andre titler. Dette er antageligvis et eksempel på utviklere som ikke har bitt mer enn de kan tygge. Jo, det ville vært ønskelig med litt mere "content", men det er noe som kan og mest sannsynlig vil komme i fremtiden. Men det må sies at for et strategispill som dette så er UI veldig enkel, i forhold til for eksempel Harpoon serien. Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ingen anmeldelse fra gamer.no? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg venter på "ski simulator", eller noe lignende, for dette er slike "spill" bare en nordmann kan like. (litt som at Football Manager og lignende er like eller mer populære enn de spillene som involverer selve sporten). "hiking simulator" er kanskje noe å tenke på å utvikle, en simulator der du pakker sekken og går tur i Norsk villmark -frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå