alexanderb Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 *meget* skeptisk i og med at han annonserer et såpass ambisiøst prosjekt i en så tidlig fase. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Håper virkelig den månedsavgiften bare er for online flerspiller. Jeg leier ikke spill. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Håper virkelig den månedsavgiften bare er for online flerspiller. Jeg leier ikke spill. Kjenner jeg ikke Notch feil, så vil han nok kun ha en ekstratjeneste for det. Han er en mann av sine prinsipper. Forøvrig så synes jeg dette høres ut som å være i overkant ambisiøst, men det høres spennende ut. Endret 5. april 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Everket Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Aiaiai dette var meget spennende nyheter! Lenke til kommentar
Flin Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Fy dæven! Dette har potensiale til å bli episk. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Et aldri så lite yessss er vel på sin plass når man sikkert har logget 500 timer på frontier elite 2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå