Odesseiron Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Notchs «0x10c» er inspirert av både Elite og kultserien Firefly. Les hele saken 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Whitefall Skrevet 4. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Firefly, romskip og brannslukking? Dette kan bli bra.. Did the primary buffer panel just fall off my gorram ship for no apparent reason?! Endret 4. april 2012 av Whitefall 14 Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Akkurat det jeg jobber med, pokker ta deg Notch ;-) Men det blir nok et spennede prosjekt, skal følge med på utviklingen. 3 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Virker lovende. Skader ikke at jeg er ihuga Firefly-fan heller. 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Forresten, noen spesiell grunn for at når jeg trykker på "lik dette innlegget", så kommer jeg til en nedlasting? 4 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det blir spennende å se om flere lærer seg Assembly via spillet. Kanskje noen bør prøve å få spillet inn i pensum i Dataingeniørstudier? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 AWESOME! For en sci-fi geek som meg er dette mye bedre enn minecraft. Gleder meg! Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Bare for å pirke litt, det heter "redstone" og ikke "redbrick" Lenke til kommentar
Millha Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Var dette nytt? Mener han har nevnt dette før.... Jaja. Gleder meg uansett å se hva de lager. Men håper på en ny version av minecraft i fremtiden. En som ikke er java, og som er delt inn i mer avanserte biter. ^^ Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg fikk akkurat en nergasm, og må bytte boxer for jeg geek-jizzet hardere enn når jeg var på mitt første DragoCon :O Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Kult konsept, men det blir helt sikkert dårlig. Notch var heldig med Minecraft, og klarer nok ikke gjenskape suksess. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Kult konsept, men det blir helt sikkert dårlig. Notch var heldig med Minecraft, og klarer nok ikke gjenskape suksess. Og du baserer dette på hva? 1 Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det blir spennende å se om flere lærer seg Assembly via spillet. Kanskje noen bør prøve å få spillet inn i pensum i Dataingeniørstudier? Sjønner ikke helt en datamaskinen, dvs kan du kode asembly på den :o) hadde ikke et in game scriptespråk vært enklere og mer nyttig. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Høres kult ut. Elite 2 var et knallspill i sin tid. Elite 1 skjønte jeg derimot ikke mye av.. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Dødskult! Jeg liker fyren han er et frisk pust i spillbransjen Endret 4. april 2012 av Enceladus Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Kult konsept, men det blir helt sikkert dårlig. Notch var heldig med Minecraft, og klarer nok ikke gjenskape suksess. Og du baserer dette på hva? Det er en personlig mening, ikke en dette-garanterer-jeg-spådom (antar jeg), føler du deg trukket på tærne? Endret 4. april 2012 av trollhatt Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Kult konsept, men det blir helt sikkert dårlig. Notch var heldig med Minecraft, og klarer nok ikke gjenskape suksess. Og du baserer dette på hva? Det er en personlig mening, ikke en dette-garanterer-jeg-spådom (antar jeg), føler du deg trukket på tærne? Riktig. Baserer det utifra lang fartstid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå