Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trenger vel ikke å spekulere så mye. Men kan godt tenke meg at Activision blir interessert i gk4 hvis Pinkertonroad har såpass bra med fans. Men Moebius høres artig ut.

Er vel ikke mengden fans de eventuelt ville blitt imponert av, men heller at fansen er villige til å betale 76 dollar i snitt for et eller to spill de vet så godt som ingenting om. :p

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sidespor: Hva skjer med de vellykkede kickstarter-prosjektene hvis det er såpass mange som ikke har dekning for budet sitt at det endelige beløpet går under målsummen? Jeg regner med det ikke finnes noen mulighet til å finne ut om folk har denne dekningen før betalingsdag?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Snart bare 24 timer igjen, så om noen ikke har gitt enda.... vel.....

Om vi når 400k så blir det linuxversjon og fancy schmancy intro. Det kan vel muligens gå. Har ikke veldig tro på 450k dessverre.

Alle fans av Gabriel Knight 2 (Hvem er vel ikke det?) bør forøvrig ta en kikk på siste oppdatering!

http://www.kickstarter.com/projects/1005365109/jane-jensens-pinkerton-road-2012-2013-csg/posts/228815

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Moebius er nå ute! Animasjonene er elendige, så anmelderne kvesser knivene. Helt utrolig å lese noen av dem. Dessverre kommer nok Gamer til å legge seg i samme gate. Anbefaler ingen eventyrfans å lese anmeldelser, men heller prøve demoen. Er i alle fall den ultimate test for å se om grafikk betyr noe for den enkelte. :p

Forøvrig helt ufattelig at de i tillegg klager på karakterene og historien når de hyller historien i spill som Last of Us, Gone Home og Brothers. Dette er langt, langt, langt bedre, men hadde kanskje forventet bittelitt mer når det tross alt er Jane Jensen vi snakker om.

Skjønner heller ikke hvordan de våger å klage på lette gåter når de kaster superlativer etter Telltale. Snakk om hykleri.Når det er sagt -er- gåtene for lette, men det er alle eventyrspill hvor man kan markere hotspots og de bruker logiske gåter. Kunne kanskje tenkt meg litt flere gåter når det er så utrolig mange hotspots å klikke på, men det fører i alle fall til at spillet får en naturlig flyt, og det er kanskje det som er poenget her.

Uansett, imponerende hva de har klart å få til med et så knøttlite budsjett. Håper de klarer å karre til seg nok penger til at Jane en dag igjen kan lage det spillet hun fortjener å få lov til å lage.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Er som regel bare adventuregamers.com jeg pleier å lese anmeldelser fra når det gjelder eventyrspill. De er dedikert til sjangeren og vet som regel hva de snakker om, selv om jeg selvsagt kan være uenig med dem også. Spent på anmeldelsen deres. Har uansett kjøpt spillet og gleder meg til å spille senere i kveld.

Ute nå? Ifølge Steam er det ennå fire timer igjen.

Har sikkert vært ute tidligere på gog eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Hm... tja... spilt i ca en time nå, men kan ikke si det fenger helt. Dette er så nært Gabriel Knight det er mulig å komme uten å ha lisensen, på godt og vondt. Og som vanlig med "spirituelle oppfølgere" blir de sjelden like bra som originalen. Vet det er for tidlig å si noe ennå, men kan ikke si dette fenget meg helt. Leste også den tegneserien i starten, men skjønte ikke helt hva poenget var. Hvorfor er det en egen intro-tegneserie, og ikke en vanlig intro? Er det i det hele tatt noen sammenheng mellom tegneserien og spillet? (annet enn at det er samme person i begge?)

Noen små ting:

Hva er det fyren går og tygger på hele tiden? Han stopper jo stadig opp og spiser noen piller, eller noe sånt? Begynner å irritere meg.

Skuespilleren passer ikke til karakteren. Aner ikke helt hva det er, men føles litt... feil.

I samme gate: Er det bare jeg som synes alle høres mistenkelig britiske ut? Og det på Manhattan?

Og hva dreier historien seg om, egentlig? Er godt i gang i Venice, men aner ikke hva jeg faktisk driver med. Det burde ha vært avgjort helt fra start, eller i det minste med en gang man får jobben i starten. (burde ikke være en spoiler. Det er tross alt sånn spillet starter.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...