radiohodet Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Trenger vel ikke å spekulere så mye. Men kan godt tenke meg at Activision blir interessert i gk4 hvis Pinkertonroad har såpass bra med fans. Men Moebius høres artig ut. Er vel ikke mengden fans de eventuelt ville blitt imponert av, men heller at fansen er villige til å betale 76 dollar i snitt for et eller to spill de vet så godt som ingenting om. Endret 7. mai 2012 av radiohodet Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Ser frem til GK4 kommer på steam for 75$ da! Endret 7. mai 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 med mikrotrasaksjoner, episodisk dlc, tie-ins fra andre spill, skyting i første person, og drm som kverker PCen. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Det er bare å gratulere. Ser virkelig frem til GK4 ettersom GK serien er en av mine all time adventure favoritter. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Sidespor: Hva skjer med de vellykkede kickstarter-prosjektene hvis det er såpass mange som ikke har dekning for budet sitt at det endelige beløpet går under målsummen? Jeg regner med det ikke finnes noen mulighet til å finne ut om folk har denne dekningen før betalingsdag? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Snart bare 24 timer igjen, så om noen ikke har gitt enda.... vel..... Om vi når 400k så blir det linuxversjon og fancy schmancy intro. Det kan vel muligens gå. Har ikke veldig tro på 450k dessverre. Alle fans av Gabriel Knight 2 (Hvem er vel ikke det?) bør forøvrig ta en kikk på siste oppdatering! http://www.kickstarter.com/projects/1005365109/jane-jensens-pinkerton-road-2012-2013-csg/posts/228815 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Sjekket sluttresultatet nå, og det ble ganske imponerende synes jeg. Spesielt med tanke på hvor tregt det gikk da jeg la inn min lille sum. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Moebius er nå ute! Animasjonene er elendige, så anmelderne kvesser knivene. Helt utrolig å lese noen av dem. Dessverre kommer nok Gamer til å legge seg i samme gate. Anbefaler ingen eventyrfans å lese anmeldelser, men heller prøve demoen. Er i alle fall den ultimate test for å se om grafikk betyr noe for den enkelte. Forøvrig helt ufattelig at de i tillegg klager på karakterene og historien når de hyller historien i spill som Last of Us, Gone Home og Brothers. Dette er langt, langt, langt bedre, men hadde kanskje forventet bittelitt mer når det tross alt er Jane Jensen vi snakker om. Skjønner heller ikke hvordan de våger å klage på lette gåter når de kaster superlativer etter Telltale. Snakk om hykleri.Når det er sagt -er- gåtene for lette, men det er alle eventyrspill hvor man kan markere hotspots og de bruker logiske gåter. Kunne kanskje tenkt meg litt flere gåter når det er så utrolig mange hotspots å klikke på, men det fører i alle fall til at spillet får en naturlig flyt, og det er kanskje det som er poenget her. Uansett, imponerende hva de har klart å få til med et så knøttlite budsjett. Håper de klarer å karre til seg nok penger til at Jane en dag igjen kan lage det spillet hun fortjener å få lov til å lage. Endret 15. april 2014 av radiohodet Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Ute nå? Ifølge Steam er det ennå fire timer igjen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Er som regel bare adventuregamers.com jeg pleier å lese anmeldelser fra når det gjelder eventyrspill. De er dedikert til sjangeren og vet som regel hva de snakker om, selv om jeg selvsagt kan være uenig med dem også. Spent på anmeldelsen deres. Har uansett kjøpt spillet og gleder meg til å spille senere i kveld. Ute nå? Ifølge Steam er det ennå fire timer igjen. Har sikkert vært ute tidligere på gog eller noe sånt. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Driver og installerer det nå via Steam. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Når jeg skal installere (fra Steam) står det at nødvendig diskplass er 18 MB. Må jo være en feil. Edit: Laster ned nå. Aner ikke hvorfor det står 18 MB. Endret 15. april 2014 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Hm... tja... spilt i ca en time nå, men kan ikke si det fenger helt. Dette er så nært Gabriel Knight det er mulig å komme uten å ha lisensen, på godt og vondt. Og som vanlig med "spirituelle oppfølgere" blir de sjelden like bra som originalen. Vet det er for tidlig å si noe ennå, men kan ikke si dette fenget meg helt. Leste også den tegneserien i starten, men skjønte ikke helt hva poenget var. Hvorfor er det en egen intro-tegneserie, og ikke en vanlig intro? Er det i det hele tatt noen sammenheng mellom tegneserien og spillet? (annet enn at det er samme person i begge?) Noen små ting: Hva er det fyren går og tygger på hele tiden? Han stopper jo stadig opp og spiser noen piller, eller noe sånt? Begynner å irritere meg. Skuespilleren passer ikke til karakteren. Aner ikke helt hva det er, men føles litt... feil. I samme gate: Er det bare jeg som synes alle høres mistenkelig britiske ut? Og det på Manhattan? Og hva dreier historien seg om, egentlig? Er godt i gang i Venice, men aner ikke hva jeg faktisk driver med. Det burde ha vært avgjort helt fra start, eller i det minste med en gang man får jobben i starten. (burde ikke være en spoiler. Det er tross alt sånn spillet starter.) Lenke til kommentar
Blackmarsh Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hadde tenkt å spytte inn penger i detta men, herregud.. spilte det og for et makkverk, utrolig skuffet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå