stiaas Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Orker du ikke vente på den offisielle oppgraderingen? Android 4 for Galaxy Note lekket Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 I717? Hva skjer om denne blir lagt inn på den internasjonale GT-N7000? "Bricked" regner jeg med Lenke til kommentar
leopex Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Jeg laster ned nå, og skal prøve den på min GT-N7000. Edit: Etter litt lesing så tror jeg nok jeg står over. Venter på en som er til GT-N7000. Endret 4. april 2012 av leopex Lenke til kommentar
Bernt Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ser hele artikkelen er borte...... Var det til annen version enn den vi bruker i Norge?? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Oppdateringen var til den amerikanske versjonen av Note, og på grunn av usikkerhet om den i det hele tatt vil fungere på den internasjonale (eller om den vil kunne ødelegge telefonen), valgte vi å trekke artikkelen inntil videre. Om noen skulle ha opplysninger om Android 4 til den internasjonale utgaven av Galaxy Note, tar vi gjerne imot dette. :-) Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Oppdateringen var til den amerikanske versjonen av Note, og på grunn av usikkerhet om den i det hele tatt vil fungere på den internasjonale (eller om den vil kunne ødelegge telefonen), valgte vi å trekke artikkelen inntil videre. Om noen skulle ha opplysninger om Android 4 til den internasjonale utgaven av Galaxy Note, tar vi gjerne imot dette. :-) Helt annen maskinvare på den modellen dere linket til, så dere kunne dere ha ødelagt en god del Galaxy Notes ute i det vide land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg