IntelAmdAti Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 medievel total war demoen hakker, jeg har skrudd ned alt som kan skrues på men det hjalp ikke noe særlig. spillet ligner mye i grafikken på shogun og shogun demoen går jo greit for 350mhz pcer.. pcen er amd 1ghz med gf2 kort og 256 mb ram, alle mulige slags drivere er installert. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hallo. Tror rett og slett at både CPU, Ram og skjermkort er litt i svakeste laget. Sjekk oppløsningen og kontroller at du ikke "insisterer" på at du kjører skjermkortet med Anti Aliasing på. good luck Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Sliter med det samme. Jeg har Fullversjonen og den hakker selv om pcen min er langt over kravene. Detn kjører greit på alt borstett fra store kamper mmed flere hundre soldater i og sånn. Jeg har: 512 MB ram, 32 Mb 3Dkort, 16x leserhastighet, så det burde virke knirkefritt. Jeg kjører en del aplicasjoner da. Kanskje det er årsaken Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 det var merkelig. fullversjonen upatchet kjører knirkefritt på min pc (specs i signatur), det kjørte til og med et slag med rundt 1500 soldater og et digert fort uten hakking. hvilken oppløsning kjører du på? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 hmmmmmm Jeg kjører på full oppløsning. Men jeg tror ikke at det er nok til å få den til å hakke så mye. Unasett så funker ikke MTW lenger. DEN klikka for en stund siden. Jeg prøvde å reins, men det går ikke. Skal prøve å lege den ut på det lokale nettverket fra den bærbare og så legge den inn på den stasjonære. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 anti aliasingen var på i windows, jeg bruker ikke anti aliasing så jeg vet ikke hvordan den klarte å snike seg på :smile: . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå