Theoballz Skrevet 4. april 2012 Rapporter Del Skrevet 4. april 2012 Har for tiden sjekka mye opp på ulike headset jeg kunne tenkt meg. Fikk et AKG K518 (http://www.netonnet....dj/164321.3198/) til jul. Var ganske fornøyd utenom at den ble insane ukomfortabel etter en kort stund, og at ledningen var for kort. De tok kvelden, men fikk heldigvis byttet de inn med et par in- ear plugs fra AKG som jeg er ganske så fornøyd med ( disse bruker jeg hver dag for trening ). Nå føler jeg at jeg trenger noen med mer futt for å si det sånn og har spart opp en del penger for å bruke. Her er noen punkter jeg er ute etter i headsettet: - Stilig design ( alla. Beats mixr, Urban ears Plattan osv ) - Nokså lett portabelt - God all- over lydkvalitet ( bass er viktig, og at "highen" ikke blir for skarp ) - Komfortable ( ihvertfall i over et par timer ) - Innen min prisklasse ( opp til ca. 2500 kr ) Har fått høre mye crap om alle beats sine produkter, men har ikke personlig særlig mye imot dem. Vil veldig gjerne høre hva dere syns! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. april 2012 Rapporter Del Skrevet 4. april 2012 They are insane Lenke til kommentar
Theoballz Skrevet 4. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2012 Har disse minijack utgang? så ut som om det var en stor jack på den der, og var ikke så veldig stilig, men gjerne fra deg et produktnavn osv. så jeg kan sjekke det opp Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Har disse minijack utgang? så ut som om det var en stor jack på den der, og var ikke så veldig stilig, men gjerne fra deg et produktnavn osv. så jeg kan sjekke det opp Utifra utseende å dømme, ser det ut som om det er en 3,5 mm minijack med en 6,3 mm overgang skrudd på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå