Gromle Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Halloen Lurer på å bytte spiller i bilen, har sondert terrenget litt og funnet noen greie spillere 3-4 tusen. Men ingen med dab. Er det virkelig så lite utbredt enda? Noen som har noen tips til spiller? Er ute etter en som spiser de vanligste filformater til musikk, dobbel din, kurant skjerm, usb/sd, og kan styres med rattkontrollen til ford. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Voilà: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/193_195/products_id/8874 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Se der ja! Litt guffen skjerm til navigering i mp3 filer, men til den prisen kan jeg leve med det. Ett spørsmål til, kan man bruke samme antenne til DAB som til FM? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Se der ja! Litt guffen skjerm til navigering i mp3 filer, men til den prisen kan jeg leve med det. Ett spørsmål til, kan man bruke samme antenne til DAB som til FM? Nei, det tror jeg ikke, men det følger vel med en dab-antenne der? Hvis ikke så får du slik antenne du fester i frontruta Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Oki. Takker for svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå